pumpkins

Heihei!

I går fikk jeg plutselig skikkelig lyst til å kjøpe gresskar og hule de ut og skjære ut ansikt på de, slik som jeg pleide å gjøre tidligere. Jeg trur faktisk ikke jeg tuller når jeg sier at jeg ikke kan huske å ha gjort det siden barnehagen eller de første årene på barneskolen, så det er jo ekstremt lenge siden sist.. Alle disse amerikanske YouTuberne har så klart fristet meg veldig, og jeg har gjort så masse annet for å komme i høststemning denne høsten, at å få tak i gresskar var bare det siste som manglet. VI var så heldige at vi kjenner noen som hadde sådd det, og vi fikk noen gratis, noe som var utrolig snilt! Jeg var som et lite barn da jeg kom hjem igjen og skulle hule de ut og skjære ut ansikt, det var jo såå gøy!! Nå kan kvelden bare komme, herlighet, det er jo faktisk Halloween! 🙂

(Q) Har dere fått tak i noen gresskar til halloween?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg