siste uka i oktober

Hei på dere!

Jeg må bare få sagt at jeg er veldig lei meg for at jeg ikke har fått til å blogge stort denne uka, det har bare skjedd mye med skole og litt annet. Men nå er enda en skoleuke over, og jeg slipper å tenke på den i et par dager. Som jeg som regel gjør på fredager, tenkte jeg å oppsummere litt av hva jeg har gjort denne uka, for jeg har da gjort litt! Min kjære Maren hadde bursdag på onsdag, og Helene, Marie, Embla og jeg hadde med hver vår kake til hun på skolen, vi hadde også blåst opp noen ballonger, så dere kan tenke dere vi koste oss i friminuttet! Senere samme dagen var vi fire hos Maren og spise og koste oss masse der. Det var en skikkelig bra dag, og vi hadde det så hyggelig!

Så har jeg faktisk også startet å strikke litt, det er jo så utrolig deilig å koble av med det!!

Verdens beste

(Q) Hva har dere gjort denne uken?

(Q) Hva synes dere om bildene?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg