planene for dagen

Heihei!

I dag våknet jeg og kikket på klokka med forvirrede øyne. Den var bare kvart på åtte, og jeg sverget på at jeg hadde sovet mye lenger enn det! Men jeg gjorde ikke noe mer ut av det, og lå heller i senga i noen timer for å se litt på YouTube og se gjennom sosialt medier, før jeg gikk ned for å spise frokost sammen med familien. Først da skjønte jeg at vi hadde stilt klokka i natt, og jeg egentlig hadde sovet leger enn jeg trudde! Senere i dag skal jeg i en bursdag til stemorfaren vår som blir hele 70 år, så det skal feires. Det starter klokka tre, så fram til det har jeg ikke noe mer jeg skal gjøre. Jeg tenkte faktisk å spille inn en ‘get ready with me’ video, men det vet jeg ikke helt enda.. Uansett, vi snakkes! 🙂

(Q) Hva er deres søndagsplaner?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Høres ut som noen fine planer! Ha en riktig fin Søndag videre! <3 Ta også gjerne en tur innom bloggen min, det hadde jeg satt pris på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg