treogtyvende

Heihei!

Nok en gang gleder det meg å si at det er helg igjen. Denne uka har jeg jobbet med en del ting som var godt å bli ferdig med, som for eksempel en togreklame for radio, den har jeg stresset en del over, og nå er det ferdig med den. Jeg fikk også tilbake matteprøven vi hadde i forrige uke igjen i dag, og den gikk strålende! Jeg fikk en 6’er, og det var absolutt ingen feil måte å starte helgen på.. Senere i dag skal jeg i bursdag til Helga, og det gleder jeg meg supermasse til. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg var i bursdag til en av jentene… Jeg tenkte bare å vise dere et par av bildene fra denne uka på mobilen min, så dere oppdateres litt, hehe 🙂

 jeg var jo ute og spiste sammen med min kjære Helene i går, og vi hadde det så utrolig koselig!!

 verdens skjønneste, lille bebis! Har akkurat tatt noen bilder av henne, som jeg tenkte å publisere senere..

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg