med åpen rygg

Hei på dere!

Nå kom jeg nesten akkurat inn døren. Nå som det er vanlig å slutte halv fire (i motsetning til ungdomsskolen hvor vi sluttet to), merker jeg at jeg setter skikkelig pris på de dagene vi slutter klokken to! Jeg tok bussen og gikk den alt for lange veien hjem. Det første jeg gjorde var å sette på en kopp te. Vi har kjøpt noen sånne kapsler, sånne som man har med kaffe, som faktisk er chai tea, og det måtte jeg bare prøve ut.. Jeg elsker jo chai te til vanlig, og denne var heller ikke noe unntak! Så nå sitter jeg på rommet mitt og slapper av litt før jeg skal på trening etterpå, og etter det skal jeg ut og spise sammen med Helene, det gleder jeg meg virkelig til!! 🙂


Forresten dere, hvor nydelig er ikke denne genseren?! Jeg elsker ryggen på den (som merkelig nok også kan brukes som fremside), den har falt skikkelig i smak! -fra bikbok

(Q) Hva har dere for planer i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg