koselige stunder

Hei på dere!

I skrivende stund sitter jeg på rommet med min kjære Anne-Thea. Hun ble med meg hjem rett etter skolen på onsdagen, og var her hele ettermiddagen og kvelden. Det var veldig koselig, og vi gjorde ikke mye annet enn å snakke masse, spise en del is og høre på musikk. Hva er vel bedre enn det? Så i dag avtalte vi at hun skulle ta bussen til meg (nok en gang), og hun kom på døra klokka rundt klokka sju. Da bestemte vi oss for at å gå en lang tur her i Helgeroa var en god idé, så vi kokte oss hver vår tekopp og la ut på vandring. Det var like koselig som alltid, helt fram til vi begynte å fryse av oss fingre og tær. Vi gikk hjem til meg igjen, og spiste enda mer is, (herlighet, jeg trur jeg har et sort problem når det kommer til is) og nå koser vi oss bare! Elsker virkelig kvelder som dette! 🙂

(Q) Hva har dere gjort så langt i kveld?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg