VSCO lately #2

Hei på dere!

Nå er det helg igjen og som alltid er det godt å kunne komme hjem etter en passe slitsom dag. Jeg vet ikke om jeg har nevnt det før, men på fredager har vi først matematikk, så norsk, og til slutt engelsk. Alle de tre ‘største’ fagene samlet på en dag. Deilig? Det gjør meg i alle fall litt sliten, og spesielt i dag, fordi vi hadde matteprøve i første økt. Heldigvis trur jeg den gikk greit, så la oss krysse fingrene litt! Nå hadde jeg tenkt til å dele litt av bildene mine på VSCO fra den siste tiden, eller uken. Jeg er jo relativt aktiv der, og legger ut bilder støtt, men for denne gangen tenkte jeg det holdt med bilder fra den siste uken! Husk å følg meg dersom dere ikke gjør det, mathildewaale 🙂




(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Liker dere disse ‘VSCO-lately’-innleggene?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg