painted face

Hei!

Det slo meg for ikke så enge siden at jeg ikke har delt noen av prosjektene vi har jobbet med på media med dere. Jeg har en del bilder jeg gjerne vil vise, og det skal jeg nok få til også. Det eneste problemet er at de bildene ligger på skole-Pc’en, og nå har jeg kun den vanlige tilgjengelig.. Men på mandagen gjorde jeg et prosjekt med Cecilie hvor vi malte ansiktet mitt med svart akrylmaling, og tok noen bilder av det. Jeg tok noen mobilbilder underveis, og har fått to av de ordentlige bilde av Cecilie, så jeg tenkte at det ville være kult å dele de med dere nå! 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Vil dere se flere bilder fra media?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg