I love Fall TAG

Heihei!

I går var jeg, som ellers de siste dagene, i ganske så høstmodus. Jeg gjør liksom det meste jeg kan for å la høsten bli så bra og deilig og kosete som mulig. Derfor satte jeg meg ned og fant en tag som jeg har sett flere andre youtubere har gjort tidligere. Den heter “I love Fall tag”, og inneholder ti spørsmål som er relatert til høsten. Dere kan egentlig bare se på videoen, så forstår dere. Håper dere liker den! 🙂 

 

(Q) Hva synes dere om videoen?
(Q) Har dere noen gode videoforslag til andre ganger?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg