det gule galleriet

Hei på dere!

Som jeg nevnte for dere i stad, skulle jeg jo på kafé sammen med mine gode jenter, Cecilie og Nora. Vi ble enige om å møtes på Det Gule Galleriet som ligger i Stavern runft klokka halv fire. Det er en kafé som er helt utrolig skjønn, og det er bare så deilig å være der! Men det aller beste var så klart å få sett igjen jentene mine. Det er ikke så lenge siden jeg så Cecilie sist, men Nora har jeg omtrent ikke sett på evigheter, så at vi planla dette kafé-møtet, var helt topp! Vi var der i omtrent to timer og snakket om det aller meste og drakk god kaffe. Det er sånne små gleder jeg gjerne skulle gjort flere ganger! 🙂

(Q) Har dere vært på kafé i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg