weekend, I’m in love

Heihei!

Etter denne uka var det jammen meg godt med helg.. Jeg har, som tidligere sagt, hatt en del vurderinger denne uka, og ingenting er bedre enn å gjøre seg ferdig med det, for så å ha en velfortjent helg. Dessverre har jeg ikke fått til å være spesielt aktiv denne uka, og jeg antar dere skjønner hvorfor. Men nå er det ferdig, og jeg har en koselig helg foran meg. Etterpå skal jeg på cafe sammen med Cecilie og Nora, og jeg gleder meg utrolig masse, for det er en stund siden jeg har sett begge to! I morgen skal jeg faktisk spille håndballkamp, det føles ut som evigheter siden sist.. Så det også blir spennende, og forhåpentligvis gøy! 🙂

(Q) Skal dere gjøre noe koselig denne helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg