fylte dager

Hei!

Det føltes plutselig veldig rart, jeg har ikke blogget siden søndag, og har faktisk ikke hatt tid før nå.. Det er faktisk første uken jeg har hatt det ganske så travelt. På tirsdag og onsdag jobbet jeg med en oppgave i media som skulle leveres på onsdag, og i dag hadde jeg en prøve i naturfag som jeg øvde til i hele går (håper den gikk bedre enn hva følelsen min tilsier). Og i morgen skal jeg levere en oppgave i norsk. Kombinasjonen av alt dette sammen med en sterk forkjølelse er ikke akkurat det beste.. Jeg har vært veldig sliten, og trudde nok jeg skulle klare å bli frisk fortere, men sånn ble det ikke. Jeg er fortsatt like dårlig som jeg var for fire dager siden… Jaja, jeg kan jo ikke få gjort så veldig mye med det. 🙂

 hvor nydelig er ikke denne lille snuppa?! Jeg er helt forelsket!

(Q) Hva har dere gjort denne uken?
(Q) Er noen andre også syke?
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Kule og kjempesøte bilder, forstår godt at du er forelska i denne fine prinsessen:). Huff trasig å være syk og samtidig ha det veldig travelt:). Ønsker deg god bedring og en fin snart slutt på denne uka:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg