DIY dekorasjon med høstblader

Hei på dere!

I det siste har jeg følt meg skikkelig inspirert til å få rommet mitt til å bli så koselig og høst-inspirert som mulig. Jeg har tent lys mer enn noen gang før, haha, satt opp en te-stasjon og i dag gjorde jeg noe litt annet, men det er en favoritt på rommet allerede!

Jeg har sett på så mange YouTube-videoer at amerikanere (spesielt) har slike lenker med fargerike blader som de dekorerer rommet med. Men siden det ikke er fullt av hobby-butikker her jeg bor, bestemte jeg meg rett og slett for å ta turen ut i hagen og skogen for å finne noen fine blader som jeg kunne bruke. Etter jeg hadde funnet en god bunke, tok jeg dem med meg inn og fant frem nål og tråd. Jeg stakk nålen gjennom bladene slik at alle ble hengene på tråden. Til slutt festet jeg det til veggen min med et par spikre. Det ser såå fint ut, og det gir meg skikkelig høst-stemning! 🙂

(Q) Hva synes dere om DIY’en?
(Q) Skal dere prøve de ut selv?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg