når høsten setter inn

Hei!

I dag våknet jeg med tidenes forkjølelse på gang. Jeg våknet også et par ganger tidligere i natt hvor jeg enten svettet eller frøs skikkelig.. Da jeg skulle stå opp, hadde jeg ingen krefter til overs, og jeg gikk bare rundt på rommet med verkende hode, tett nese og sår hals. Jeg slang på meg en stor, god genser og lagde meg en kopp te, som senere ble til tre eller fire kopper med te, hehe.. I tillegg holdt jeg på å svime av av utmattelse fordi jeg skulle støvsuge hele nede-etasjen fordi pappa og Janne er i Sverige for å (iiiik) hente en ny hund!! De kommer hjem sent i kveld en gang, og jeg er så spent at jeg omtrent ikke har ord! Endelig blir det en ny hund i hus. Det har vært utrolig stille etter at Ulla døde, og jeg har savnet å ha en liten dott rundt meg hele tida.. 

(Q) Har noen andre også litt syke i ferien?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg