hjem, kjære hjem

Heihei!

I går kom vi hjem igjen fra Kreta. Flyet vårt gikk rundt ett fra Chania, og vi var hjemme i Norge ca. klokka fire. Jeg hadde ikke så mye igjen av dagen da vi kom hjem i går, men jeg fikk likevel både pakket ut alt sammen fra kofferten, tatt en veldig kjapp tur innom mamma og Ben for å si hei, og etter det, dra til Helene og Marie for å være der resten av kvelden. Vi hadde det superkoselig, og det var såå hyggelig å se dem igjen etter ferien! Jeg har dessverre også prestert i å klare å bli syk nå, noe som ikke kjennes fullt så deilig ut.. Jeg trur jeg skal legge skylden på airconditionen, jeg tåler ikke den så bra.

 

(Q) Hvor har dere vært i høstferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg