uken før høstferien

Hei på dere!

Det er vanvittig å tenke på at vi snart har gått på skolen i snart 5 eller 6 uker (husker ikke helt der). Når denne uken slutter er det jo høstferie, og på disse ukene som har gått har jeg lært veldig, veldig mye. Media er noe jeg virkelig trives med, og selv om noen ting kan være utfordrende, liker jeg det svært godt! Denne uken holder vi på med noe som heter mappepresentasjon. Vi skal ha en fremføring om alle prosjektene vi har laget i ukene frem til nå. Jeg er ganske nervøs for det, men det går nok bra.. 

Så over til noe litt annet.. På fredagen drar jeg avsted for en uke, hele familien på pappa sin side skal nemlig til Kreta! Vi skal til byen Chania, og vi blir der som sagt til neste fredag igjen. Som vanlig, kommer jeg med sene varsler, men det ordner seg vel. Jeg tviler på at jeg får til å blogge noe derfra, bare sånn at dere er klar over det.. Men jeg gleder meg utrolig masse, og hva er vel deiligere enn en varm sydentur nå i dette litt for kalde høstværet? Det blir veldig bra og kunne slappe av på stranda eller gå rundt i gamlebyen i Chania, som visstnok skal være veldig fin! 

 dette er noe av det vi holdt på med på mandag, det ble vanvittig kult!

(Q) Skal dere avgårde i høstferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg