bananpannekaker

Heihei!

I dag våknet jeg med den følelsen at jeg hadde skikkelig lyst til å lage meg en skikkelig god frokost, se på gårsdagens opptak av ‘Skal vi Danse’, og blogge om det hele. Allerede nå har jeg klart å gjennomføre det, eller jeg ser fortsatt på ‘Skal vi Danse’ da, men… Til frokost bestemte jeg meg for å lage bananpannekaker. Det er vanvittig godt, og veldig, veldig lett! Anbefaler alle å prøve det ut, fordi nam.

Det du trenger er:
– En banan
– To egg
– 4-5 ss mel (rart mål, jeg vet)

Først visper du eggene, og har i melet. Deretter moser du bare bananen og har den oppi resten av blandingen og rører det godt sammen. Så kan du bare steke pannekakene dine, and you’re ready to go! Disse smaker så utrolig godt! 

(Q) Hva synes dere om oppskriften?
(Q) Har dere prøvd dette før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg