VSCO lately

Hei!

Dere har sikkert sett flere som har gjort sånn ‘insta lately’, hvor de viser bildene de har lagt ut på instagram den siste tiden. Jeg er derimot ikke like aktiv på instagram, eller jeg legger jo ut en del, men liksom aldri mange bilder på en uke.. Men på VSCO er jeg veldig aktiv, mest fordi jeg elsker å redigere bildene mine der, men jeg liker bare å legge ut bildene mine der også. Så jeg samlet opp noen av bildene mine der som er fra den siste uken, så kan dere få se hva jeg har brukt tiden min på! 🙂 -vil forresten beklage hvis det er i overkant masse selfies her..




På onsdag var jeg med Malin til Tønsberg. Der dro vi først på bubbletea, og kjære, vakre, vene, for noe gode greier!! Etter det gikk vi til biblioteket der, fordi der skulle Linnéa Myhre være og ha forfattermøte. Hun ble både intervjuet av en som var der sammen med henne, hun snakket litt om begge bøkene sine, og fortalte om deler av livet sitt. Det var utrolig flott, og jeg koste meg så masse sammen med Malin! 

(Q) Hva synes dere om bildene/updaten?
(Q) Vil dere ha flere slike?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg