nyklipt

Heisann!

Nå er det fredag igjen, og jeg startet faktisk helgen med en tur til frisøren. Jeg tuller ikke når jeg sier at det nesten er to år siden sist jeg var hos en frisør, jeg har rett og slett ikke turt eller samlet meg sammen til å gjøre det. Men nå begynte håret mitt å bli så slitt, og det trengtes virkelig å gjøres noe med det… Jeg dro til Jazz i Larvik, og hun jeg klipte meg hos var vanvittig hyggelig! Håret mitt føles så mye bedre nå, og jeg er virkelig storfornøyd sånn det er nå! Hun klipte faktisk av en del, men det gjorde meg ingenting, jeg trengte en skikkelig klipp. Åh, jeg elsker resultatet!! <3

(Q) Hva synes dere om resultatet?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg