lørdags kan man vel si

Hei!

Etter jeg hadde skrevet det forrige innlegget, ryddet jeg litt videre på rommet mitt, og fant ut at jeg ville ha ting mye mer organisert, så utrolig spontant, tok jeg mopeden en tur til Nordbyen for å kjøpe litt ting jeg kunne bruke til å få rommet litt finere. Men jeg skeiet litt ut, og endte kun opp med sånne holdere til ark og blader og sånt. Men jeg klarte derimot og få med meg to bøker hjem; “hvorfor hopper jeg” og “fordelene ved å være veggpryd” fra Ark, og den fineste genseren fra H&M. Nå lager Janne pizza nede, og vi skal snart spise det, og så skal vi videre og sitte barnevakt for kusina mi. 

er den ikke fin, og ikke minst perfekt for høsten!

kikket på denne kjolen også, likte den veldig godt, men lot den være..

(Q) Har dere gjort/skal dere noe koselig i dag?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Kos deg masse som barnevakt! Jeg skal være med min bestevenninne idag! Gleder meg masse! Ønsker deg og kusinen din en fortsatt fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg