cleaned

Hei på dere!

Denne dagen merker jeg allerede nå at kommer til å forbli rolig. Jeg kom meg ikke ut av senga før for en halvtime siden, og i den lille mellomtiden har jeg støvsuget rommet. Da jeg våknet følte jeg egentlig bare for å holde meg i senga resten av dagen, ikke fordi jeg føler meg dårlig eller noe, men rett og slett fordi jeg er i skikkelig sånn ‘høst-cosy-humør’ i dag. Jeg ble liggende og bla meg gjennom det aller meste av sosiale medier, og så på noen episoder av Friends. Jeg ble jo ferdig med serien for sånn tre uker siden eller noe, men jeg følte virkelig for å starte på nytt. Jeg skal ikke se hele seien om igjen på så kort tid som sist gang, men dere vet, sånn når man kjeder seg og bare vil se på noen episoder av yndlings-serien! 

(Q) Er det flere som er i skikkelig høst-mode?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg