weekend again

Heisann!

Ja, jeg sier dette absolutt hver eneste helgestart; denne skoleuka fløy minst like fort som de andre. Jeg føler virkelig ikke at jeg har rukket å komme gjennom fem skoledager denne uka allerede. Jeg var hos legen en tur helt på slutten av skoledagen, og etter at jeg kom hjem har jeg egentlig ikke gjort spesielt mye. Nå sitter jeg foran PC’en med en kopp te ved siden av meg og Johanna Basford’s tegnebok på den andre siden av meg. Det er akkurat slik en perfekt start på helgen er, spesielt når man er passe sliten!

(Q) Hva har dere for planer denne fredagen?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg