ikke fullt så stressende

Heihei!

I dag har vi harr litt vanlige fag, som naturfag og matte, og en økt med mediefag, hvor vi lærer om HTML og CSS, noe jeg egentlig synes er veldig spennende. Vi skal, senere når vi har fått lært en del, lage vår egen nettside hvor vi kan ha prosjektene våre og slikt. Denne uka har faktisk vært overraskende rolig. Jeg har omtrent ikke gjort noe som helst, annet en tur til farmor og farfar på tirsdag, men utenom det, har jeg ikke gjort annet enn å ligge i senga og se på Youtube eller ruslet rundt i sirkel på rommet mitt, neida hehe.. Men det er i grunn veldig deilig, for det føles ikke så stressende, og da slår jeg meg mye mer til ro med ting også, og det er jo bra! 🙂

 elsker å redigere bildene mine slik i photoshop :’))

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hvordan har dere uke vært hittil?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg