coco

Heisann!

I går startet nok en skoleuke, de flyr jo bare unna.. Jeg hadde egentlig trening på ettermiddagen, men kunne ikke trene pga. en lårhøne jeg pådro meg under lørdagens kamp. Ganske kjipt, den er rimelig vond, men den bedrer seg nå, heldigvis. Jeg pakket sakene mine, og dro til pappa på kvelden, så nå skal jeg være her ut uka. I dag hadde vi valgdebatt på skolen. Representanter fra de forskjellige ungdomspartiene snakket om hva de sto for, eller enda viktigere, hva de andre partiene ikke sto for. Det var ikke veldig interessant for min del, men det var derimot ganske morsomt å høre på at de kjeftet på hverandre og krenket de andre partiene.

Og forresten dere, i går dro jeg veldig spontant til butikken og kjøpte en kokosnøtt, fordi jeg cravet veldig på det akkurat da. Da jeg kom hjem, tok jeg en drill og boret hull i toppen, og stakk et sugerør nedi. Jeg følte meg et øyeblikk veldig, veldig tumblr, men det varte ikke lenge, for jeg drakk opp kokosmelken relativt kjapt. Men halo, åh, kokosnøtt er så godt (ikke bare melka, haha)!!

(Q) Har dere hatt valgdebatt på skolen deres?

(Q) Liker dere kokosnøtt?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg