sundae

Hei!

I dag var jeg tidlig oppe fordi jeg var i kirken og så på Mikael, som er konformant dette året, det er skikkelig rart å tenke på at det er to år siden jeg var det.. Etter vi hadde vært i kirken, dro vi hjem, og jeg slappet av litt, så på noen videoer på Youtube og filmet (enda en) video selv. Halv fem dro jeg til Arena Larvik for å se på Larvik HK som spilte første kampen i serien i dag. Det var utrolig gøy å se på kamp igjen, selv om det ikke akkurat var noen spennende kamp (38-15). Derfra dro jeg rett på Peppes og møtte resten av familien der, i tillegg fikk vi besøk av familien til Ben, som kom helt fra Lillestrøm. Jeg fikk definitivt gjort mye i dag, nå er det klart for en ny skoleuke i morgen! 🙂

(Q) Hva har dere gjort denne søndagen?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg