fredagskvelden

Heihei!

I går fikk jeg ikke til å blogge, rett og slett fordi jeg hadde en del ting som skjedde. Jeg sluttet på skolen klokka to, og rundt fire kom Maren til meg fordi hun skulle stille opp som modell på et bilde jeg skulle ta i forbindelse med et skoleprosjekt. Bildene ble utrolig bra, og det kan godt hende jeg poster noen av de på bloggen senere. Like etter at hun hadde dratt videre i en familiebursdag, kom Helene og Marie til meg. Vi spiste taco sammen, så litt på tv, og vi filmet noen videoer til youtube/blogg. Vi hadde det så utrolig morsomt, og jeg skal prøve å kjappe meg å redigere hvert fall en av videoene så dere kan få se det. Marie måtte dessverre dra hjem da klokka nærmet seg halv tolv, men Helene sov over her til i dag, og vi har akkurat våknet begge to. Senere i dag skal jeg spille kamp mot Glassverket i Drammen, så hvis jeg ikke får oppdatert stort er det derfor.. 🙂

 dette er en screenshot fra den ene videoen, dere skjønner hva det er når den kommer ut!

(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg