Starter med youtube?!

Heisann!

Ja, den superkleine videoen sier sikkert det meste. Jeg har i grunn har lyst til å prøve ut Youtube en stund, ettersom jeg abonnerer på så mange som inspirerer meg såpass. Så i går satt jeg meg ned for å prøve å lage denne videoen, og fremover vil jeg forhåpentligvis klare å følge opp Youtube og opplasting av videoer mye oftere enn tidligere. Jeg kommer nok ikke til å legge ut alle videoene mine her på bloggen, men selv om jeg vil holde på med Youtube, skal jeg ikke slutte å blogge! Så veldig, veldig gjerne abonner på kanalen min og følg meg videre på det nettverket også, det hadde virkelig gjort meg glad! Vi snakkes 🙂

(Q) Hva synes dere?
(Q) Vil du følge meg videre?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg