that kind of sunday

Hei!

I dag var egentlig planene å dra på familiegrill med familien på mamma sin side, men ettersom jeg og Mikael ikke har noen å være med på vår alder der, vill vi ikke dra så langt (Hvarnes) for å bli der lenger enn hva vi ville. Så vi bestemte oss for å bli hjemme i dag. Jeg kjørte en tur til byen, mest fordi jeg hadde lyst til å kjøre en tur (alle med lappen/mopedlappen vet hvordan det er). Så da jeg var der stoppet jeg og spiste en is, og gikk rundt og kikket litt, før jeg kjørte hjem igjen. Resten av dagen har jeg sett på Friends, youtube og ryddet/gjort rent på rommet. Nå skal jeg snart på trening, håper dere har en fin dag videre! 🙂

(Q) Hva har dere gjort denne helgen?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Åh, elsker søndager 🙂 i helgen har jeg for det meste slapper av. Og tok en treningsøkt i morges:) fin blogg du har! Ta gjerne en titt innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad 🙂 Ønsler deg en fortsatt fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg