how to ~ freezed yoghurt and strawberries

Heihei!

Som jeg sa på fredag, handlet jeg noen få ting til å lage noe jeg hadde fått inspirasjon av fra et bilde på Instagram. Jeg kjøpte med meg naturell yoghurt, jordbær og stevia (for sunnhetens skyld). Det eneste jeg gjorde var å kutte opp jordbærene, blande inn litt stevia i yoghurten, og finne frem noen muffinsformer. Så tok jeg bare litt yoghurt i hver form og hadde jordbær på toppen, og deretter satt jeg de i fryseren over natta. Med en gang jeg tok de ut var de ganske frosne, men etter litt var de klare til å smakes på. Det var faktisk veldig godt, og jeg anbefaler dere å prøve det ut! 🙂

(Q) Fikk dere lyst til å prøve ut dette?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg