andre uke ferdig

Hei!

Jeg kan nesten ikke tro at jeg har gått på videregående i to uker allerede.. Det har faktisk gått utrolig fort, og det kjennes mest ut som om jeg startet denne mandagen. Vi fikk slippe litt tidligere i dag, fordi vi kun hadde kartleggeren i engelsk-økten i dag, og kunne bare dra da vi ble ferdige med den. Så jeg kjørte hjem, og stoppet på butikken for å handle med meg litt til noe jeg trur kan bli ganske kult. Jeg skal oppdatere dere om det senere i dag/i morgen. Denne helga er det heldigvis rolig. Jeg skal antakeligvis en tur til Tønsberg i morgen, for å se på Thea som skal spille cup der, men ellers har jeg ingen planer foreløpig. Her er bare noen bilder for å oppsummere de siste dagene, ha en fin helg! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva er dere helgeplaner?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg