tidlig høst

Heisann!

I dag har vi jobbet mye med lyd på skolen, vi har for det meste redigert et prosjekt, men også fått spilt inn deler av det vi skulle ha med i lyd-studio. Jeg trives så godt på media, og det vi holder på med er så spennende med tanke på hvilke interesser jeg har osv.. Vi sluttet klokka to i dag, så jeg har vært hjemme en liten stund. Jeg har gjort ferdig prosjektet vi har til neste uke (flink pike på’n igjen), og nå har jeg ikke stort mer skolerelaterte ting jeg skal ut uka, og det føles veldig deilig! Været de tre siste dagene har vært helt forferdelig. Det har bøttet ned med regn, og det virker som om høsten kommer enda tidligere i år. Jeg er vanligvis veldig glad i regn, jeg elsker liksom den følelsen av å se ut vinduet med pledd over seg og en kopp te i hånda, men nå har det blitt litt mye av det.. Jaja, får bare ta det som det er. 🙂

(Q) Har dere startet med prosjekter på skolen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg