dagene flyr

Heihei!

Nå er vi allerede kommet inn i andre skoleuke, og de siste dagene har gått så fort at jeg ikke har hatt tid til noe annet… Vi kom sent hjem fra Kristiansand og dyreparkencup på søndag, og i går hadde jeg lang dag pluss legetime, så bloggingen har dessverre blitt litt nedprioritert. I skriivende stund sitter jeg på skolen, og vi har jobbet en del med lyd. I går hadde vi hele dagen til noe som kalles prosjekt til fordypning, hvor jeg har valgt et prosjekt innen foto. Det er veldig spennende, og jeg gleder meg til å se hvordan det vil ende opp! 🙂

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
(Q) Holder dere på med noen spennende prosjekter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg