avgårde på cup

Heisann!

Nå har jeg kommet meg litt inn i rutinene på skolen. I går fikk vi PC, og lærebøkene i dag, så nå er vel egentlig alt klart antar jeg. Vi hadde naturfag og engelsk i dag, og det var vel de første fellesfag-timene vi har hatt, men det var ikke spesielt mye faglig i de to timene.. På slutten av dagen hadde vi mediefag og vi startet med koder og html-dokumenter, og det var virkelig morsomt med noe helt nytt! 

I morgen reiser jeg og resten av Nesjar til Kristiansand for å spille i dyreparkcupen, som vi har gjort hvert år en stund nå. Det kommer nok til å bli veldig koselig, og ganske gøy å dra på cup igjen, det er jo relativt lenge siden sist. Vi tar bussen halv fem i morgen, så jeg rekker ikke mye annet enn å komme hjem fra skolen, spise litt og se over hva jeg har pakket før jeg drar avgårde. Derfor må jeg bruke mye av dagen i dag på å pakke også, i tillegg har jeg trening halv seks. Litt hektisk, men det går! 🙂

(Q) Har dere gjort noe morsomt på skolen enda?
(Q) Skal dere på cup?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg