første klasse

Hei!

Nå har jeg allerede gått to dager på videregående, og det var veldig, veldig skremmende til å begynne med i går. Jeg kunne ikke helt forstå at jeg gikk sammen med den nye klassen min til den nye basen på den nye skolen. Vi var ikke på skolen særlig lenge i går, fikk kun litt informasjon og sånt, så kunne vi gå omtrent klokka ti. I dag derimot, var dagen litt annerledes, klassen møttes i Bøkeskogen hvor vi fikk vår første lille “mini-oppgave”, som gjorde at flere av oss ble mye bedre kjent, og det var i tillegg ganske morsomt. Så selv om jeg ikke hadde så stort inntrykk etter gårsdagen, viste det seg å være ganske så bra i dag! 🙂

dette var til en del av  oppgaven, haha!

 og dette er en i klassen min, som jeg har blitt veldig god venn med! Hun heter Malin ♥

(Q) Hvordan har dere hatt det med oppstarten?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg