skolestart og vgs allerede

Heihei!

Det er litt for sykt, det har enda ikke gått helt opp for meg at dette er den aller siste dagen i sommerferien.. Jeg føler liksom at det kun er sånn tre uker siden jeg kom hjem fra Barcelona og cruiset. Det har gått så fort, og jeg tror jeg sier dette omtrent hver år, men jeg trur denne sommeren har gått raskere enn noen gang. Dessuten starter jeg jo på videregående nå, og det er også ganske uvirkelig.. Jeg føler meg liksom ikke helt klar for det enda, vil så gjerne gå på ungdomsskolen litt til, hehe. Men i morgen, veldig tidlig, befinner jeg meg faktisk på Thor Heyerdahl videregående skole, og det blir nok utrolig rart… Jeg skal starte på medier og kommunikasjon, noe jeg gleder meg veldig til, men jeg kjenner neste ikke noen som skal gå sammen med meg. Jeg vil nok få mange nye venner, men det er likevel skremmende å kjenne maks fem personer av tretti. Hvor ble sommerferien av?!

(Q) Hvilken klasse skal dere starte i nå?
(Q) Har dere noen spesielle erfaringer fra videregående?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg