farget håret igjen?

Hei!

Noen av dere kan kanskje huske at jeg farget håret mitt litt mørkere rundt 17. mai i år, og ble veldig fornøyd med den fargen jeg hadde da. Det eneste som var “problemet” var at den fargen jeg hadde de første dagene etter jeg farget det, gikk over til å bli lysere etter hvert. Fargen het tross alt ‘blonde’, så først ble jeg litt sjokket over det mørke resultatet, men da det omsider lysnet, savnet jeg egentlig den fargen.. Så i en liten stund nå, hat jeg tenkt på å farge det en tone mørkere enn jeg gjorde forrige gang, så jeg dro veldig spontant til Nordbyen i går og kjøpte med meg en hårfarge. Jeg startet fargingen med en gang jeg kom hjem, og fikk et resultat jeg er strålende fornøyd med! Jeg har rukket å venne meg til at jeg nesten er brunette nå, og jeg liker det veldig godt.. Gjerne la meg få vite hva dere synes! 🙂

(Q) Hva synes dere om hårfargen?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg