Vrådal

Hei dere!

Nå er det noen dager siden sist, men jeg har forklart meg på hvorfor. På lørdag hentet mamma oss, og vi dro hjem dit for å gjøre oss klare for å reise til Vrådal. Rundt tjue minutter før vi skulle dra foreslo jeg at jeg jo kunne ta mopeden opp dit. Det er en ganske lang reise, 15 mil ca., og det ville ta meg flere timer å kjøre. Likevel fikk jeg lov, og ikke stort lenge etter kjørte jeg ut av gårdsplassen helt alene på scooteren min. I starten virket det litt skremmende, men jeg hadde så utrolig lyst til å gjøre det for opplevelsens skyld. Turen tok meg nærmere fire timer, men det var med noen stopp. Følelsen da jeg kom frem til hytta var helt sinnsyk, jeg hadde tross alt klart å komme meg dit uten noen problemer!

De dagene vi var der, tilbrakte vi for det meste inne på hytta. En dag var vi helt oppe på toppen av fjellet/skisenteret der, og utsikten over hele Vrådal er bare helt utrolig nydelig.. Mikael, Ben, morfar og jeg var også ute og fisket en kveld, og vi fikk en liten fisk, og for alle utålmodige mennesker der ute, vet dere at det er ren lykke i seg selv. Det er også en tradisjon at morfar lager skattejakt for oss (helt ærlig; hvem går noensinne lei av å lete eter godteri?!), noe som er like stor suksess hvert år. Og Mikael og jeg har faktisk badet også. Jeg trur ikke jeg har badet stort mer enn fem ganger i norsk vann denne sommeren, noe som er helt tragisk, men selv med 13-graders vann badet vi der. Som dere sikkert skjønner, var det en veldig fin tur! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Ha dere vært noe lignende sted i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg