tekrok

Heisann!

Som dere kanskje kan anta nå, er jeg nok en tur hjemme fra hytta. Det høres jo ut som om jeg ikke er der i det hele tatt, men der er jeg altså.. Men i dag er grunnen den at jeg er nødt til å pakke (nok en gang), fordi jeg skal til Vrådal. Mamma, Ben og Leah henter Mikael og meg i morgen ettermiddag og da drar vi så godt som rett dit. Det blir en del reising, men det er jo litt av sommeren også da. 

Men over til noe litt annet. Dere er kanskje ikke klar over hvor stor te-elsker jeg er. Jeg drikker te nesten hele tiden, og elsker det av hele mitt hjerte. Det går gjerne i flere kopper om dagen også. Så, for å gjøre rommet mitt enda finere og koseligere, bestemte jeg meg rett og slett for å sette opp en te-krok der. Jeg hadde et bord jeg ikke brukte til så mye, og heldigvis hadde vi en vannkoker ekstra til overs. Så jeg tok med meg alle koppene mine, og all teen min opp på rommet, og rigget i stand dette. Det må være noe av det desidert beste jeg har gjort i hele mitt liv. Trur jeg! 🙂

(Q) Har dere også gjort dette?
(Q) Er det flere som elsker te litt for høyt?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Kjempekult og praktisk for deg som elsker te. Jeg er ikke så glad i det, men det kan jo komme seg. Ønsker deg en fin helg :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg