få dager i egen seng

Heihei!

Samme dagen som vi kom hjem fra Danmark, dro vi også på hytta, som ikke ligger mer enn noen kilometer unna hjemme. På en side er det jo veldig koselig å dra på hyttetur, og koble litt av, lese bøker, slappe av og sånt. Men på den andre siden blir det mye reising. På lørdag drar jeg og Mikael videre med mamma, Ben og Leah til Vrådal på nok en hyttetur. Jeg er egentlig veldig glad i å være på hytter, men det blir en del netter borte fra senga mi.. Jeg er en veldig hjemmekjær person. Ikke misforstå meg, jeg er ikke på noen måte lei for at vi er så mye borte, men likevel savner jeg et par dager hjemme. I dag tok jeg mopeden en tur hjem, så jeg kunne få blogget, og sett litt på youtube osv.. Dersom det ikke blir veldig bra med oppdateringer fremover nå, beklager jeg det.. Men vi snakkes i alle fall! 🙂

(Q) Flere som er borte på hytteturer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg