lunsj on point

Hei!

I går dro jeg hit til pappa, og skal nå være her en liten stund, sånn er et alltid med sommerferien, noen uker her og noen uker der.. Er det flere enn meg som har det sånn? Så i i går ble pappa, Thea og jeg enige om at vi kunne kjøre inn til jobben hans og møte han der, så kan vi dra ut et sted og spise lunsj sammen. Det var ikke noen dum idé, så halv tolv i dag dro vi på Hungry Hearts, som er en helt fantastisk cafe, og spiste der. 

På torsdag morgen drar vi avgårde til Danmark, som vi også har gjort de siste to årene, for å se på Mikael som skal spille fotballcup der. Det er i Grenaa, og det er alltid like koselig å dra tilbake dit. Jeg begynner liksom å bli kjent i den byen der nå, og det gjør det bare enda bedre. Vi skal være der i fire dager (trur jeg), og jeg vet ikke om jeg får til å blogge da, men vi får se.. Jeg gleder meg i alle fall veldig mye til å dra dit en tur! 🙂

(Q) Har dere vært / skal dere i / til Danmark i sommer?
(Q) Har dere et favorittsted å spise lunsj?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg