breakfast and plans

Heihei!

Nå sitter jeg i senga med helt perfekt frokost ved siden av meg; smoothie og mandler. Jeg er kanskje litt sær, men altså, smoothie er perfekt, og jeg får bare aldri nok av mandler, så de to tingene er topp frokost for meg! I tillegg skal jeg jobbe litt med noe som antakeligvis vil bli et nytt prosjekt, så nå skal jeg sette av litt tid i ferien til å tenke gjennom noen ideer og sånt.. Etterpå skal jeg også på bowling med en del av jentene: Helene, Maren, Camilla, Isabella, Hedda og Thina. Ha en fin dag, videre 🙂

(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg