mopedchicks og feiring

Heisann!

Jeg har stått opp såpass sent disse dagene at jeg ikke engang rekker å blogge før jeg skal avsted.. Jeg skal definitivt prøve å skjerpe meg litt på den fronten nå. I går var jeg i familiebursdag for tanta mi. Det var veldig lenge siden vi hadde samlet hele familien sist, så det var jo koselig! Vi grillet og spiste kaker, og været var vi heldige med også. Da jeg omsider kom hjem, stakk Maiken og Stine en tur innom med mopedene sine, og da dro vi alle tre en tur til Indre Havn, og drakk kaffe/kakao og hygget oss der. Det var alt for lenge siden jeg hadde sett de nå.. 

I dag skal ut med en del jenter og spise på Pakkhuset. Vi skal på en måte feire Leah, som har bursdag i dag, så for å gjøre noe koselig sammen, ble vi enige om å dra ut og spise et sted! Så i dag klarte jeg endelig å stå opp, stelle meg OG blogge før jeg dro avgårde (klapp på skuldra). Ha en fin dag da, dere! 🙂

 dette er hva jeg hadde på meg i går..

(Q) Har dere feiret noen bursdager denne sommeren?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg