dager fylt med venner

Hei!

De siste dagene har jeg rett og slett vært så mye med venner at jeg ikke har hatt veldig mye tid til overs når det kommer til bloggen.. På søndag var Helene her, hun kom ikke før litt ut på ettermiddagen, men likevel var det veldig koselig, og vi gjorde masse morsomt (som å spille bordtennis ute rundt midnatt). Jeg har helt glemt å fortelle dere, men vi har faktisk fått ett nytt “familiemedlem” også; en liten kanin!! Vi hentet han i forrige uke eller noe sånt, så vi har hatt han litt. Han er verdens søteste (og mykeste, halo) og heter Rambo!

I går var jeg på dtranda med Helene, Leah, Celine og Helga. Vi fant en koselig strand hvor det ikke var spesielt mange, og der ble vi en stund. Etter det dro vi til Celine og spiste litt, og ble enige om å møtes hos Leah senere på kvelden, så vi kunne overnatte der. I mellomtiden dro jeg til Cecilie (nå ble det mange navn her..) og vi hadde avtalt å ta noen bilder. Så vi gikk oss en tur og fant et ganske fint sted. Jeg kan vise dere noen av bildene i ett senere innlegg. 

 

 evig kjærleik

(Q) Har dere også vært opptatt med venner de siste dagene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg