venner og nattby

Heihei!

I går var jeg stort sett opptatt hele dagen. Jeg ble vekt av at Helene og Maren ringte og lurte på om jeg ville være med på stranda. Vi samlet gjengen igjen, altså Helene, Maren, Marie, Hedda og meg, og vi dro og badet og solte oss (om det i det hele tatt et mulig med norsk sommer). Så dro vi til Helene og lagde lunsj der, og etter vi hadde spist hos henne dro vi ned på brygga og spiste is. Men ikke bare det, etter vi hadde vært sammen, møtte jeg Kaja og Anne Thea i byen. Vi dro først på Nordbyen, hvor det skulle være nattåpent, så dro vi til Kaja og var hos henne litt hvor vi koste oss masse, og så dro vi tilbake igjen til Nordbyen. Veldig, veldig bra dag! 

(Q) Har dere vært med venner de siste dagene?
(Q) Har dere også nattåpent hos dere?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Ja, jeg har vært ganske så my med venner i det siste<3
      Det hadde betydd veldig mye for meg hvis du hadde stukket en liten tur innom bloggen min<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg