innflytningsgrilling

Heihei!

I dag har jeg dessverre vært så opptatt at jeg ikke har rukket å oppdatere dere før nå. Har vært en tur i Skien/Porsgrunn, og skal fortelle mer om det i et senere innlegg, men før vi dro dit, var jeg på Bjønnesstranda i Tjølling. For de av dere som har fulgt med på bloggen en stund, husker dere kanskje Mats Grimsæth, fotografen som jeg fikk være med “på jobb” en dag. Nå skal han seile helt til Lofoten og leve på båten i et helt år. Derfor hadde han arrangert en slags innflytningsgrilling og jeg var invitert! Det var utrolig stort å bli invitert til det, for der var liksom blant annet også Gro og Anja Hammerseng Edin.. Et par av lærerne fra Ra var også der, og det var jo ekstra koselig!

(Q) Har dere vært med på noe lignende før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg