finally homee

Heisann!

Endelig er jeg hjemme igjen fra en super ferie. Jeg har hatt det helt fantastisk, men skal helt ærlig si at jeg begynte å savne Norge de siste dagene vi var borte.. Vi kom hjem i går rundt halv 7, og jeg har ikke gjort annet enn å pakke ut, pluss at jeg var en liten tur bortom mamma for å si hei der. Jeg skal selvfølgelig lage et innlegg (antakeligvis flere, må nok dele opp litt) fra alt vi har gjort, sett og opplevd, for det er ikke lite, hehe! Jeg har også en del innkjøp jeg vurderer å vise dere, så si gjerne i fra om dere ønsler å se de i innlegg eller på video 🙂 Vi snakkes snart!

(Q) Har dere vært på ferie enda?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Kom hjem fra Hellas i går kveld/natt, så etter å ha våkna til sol og varme, 31 i skyggen i 12 dager, og komme hjem til 12 grader, er kontrastene litt store 🙂 Men alltid godt å komme hjem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg