Tester amerikansk godteri ~ video

Hei dere!

I dag dro Thea og jeg relativt tidlig inn til Nordbyen for å kjøpe oss noen saker før vi drar i natt. Jeg kjøpte faktisk et par Birkenstock også, og jeg er så fornøyd med de allerede! Så dro vi videre, for Thea skulle hente et par ting på Østre Halsen, og der stakk vi innom en butikk hvor de blant annet solgte amerikansk godteri, og som den bloggeren jeg er, måtte jeg selvfølgelig kjøpe med meg et par ting hjem og teste de (foran kamera selvfølgelig!). Så jeg filmet det, og her er videoen, håper dere liker den! 🙂

(Q) Hva synes dere om videoen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg