sushifrokost

Hei fine!

I dag våknet jeg litt over elleve og kom på at jeg ikke hadde den beste tiden, fordi eg skulle møte pappa i byen klokken tolv, og innen den tid, måtte jeg kle på meg, sminke meg og sånt. Så tok jeg mopeden inn til byen, og møtte pappa på jobben hans, og så gikk vi og bestilte sushi til frokost. Det er ikke verst, eller hva? En skikelig bra måte å starte dagen på synes i alle fall jeg! 

her prøver jeg desperat å vise litt entusiasme ved å stå oppå veranda-kanten. Ikke veldig vellykket..

(Q) Hvordan starter dere dagen på best mulig måte?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg