ti år med grunnskole over

Heisann!

Denne uka har bestått av veldig, veldig mye øving og planlegging angående avslutningen på tiende trinn. Det er så sprøtt å tenke på at ti hele år med grunnskole er over. Og de siste tre årene på Ra har gått så fort at jeg ikke vet hvordan jeg engang skal få sagt det.. Det har vært de tre beste årene i livet mitt, og jeg har så mange fantastiske minner fra ungdomsskolen. I kveld har vi den virkelige avslutningen, med show, vitnemålsutdeling og alt. Det blir så rart å gå ut i sommerferie allerede nå, jeg føler ikke engang at sommeren har kommet skikkelig.. Kvelden kommer til å bli tusen ganger verre enn hva dagen i dag var, men det orker jeg ikke tenke på nå. Jeg har blitt så glad i skolen og alle folkene der!!

selvfølgelig er det obligatorisk å gjøre dette mot lærerne siste skoledag?!

(Q) Har dere hatt tiende-klasse-avslutning?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg