Stila liquid lipstick

Hei!

Det var ubeskrivelig godt å stå opp sent i dag og vite at alt av vurderinger og spesielt eksamener er over for nå! Nå gjenstår kun en uke igjen på Ra, og helt ærlig gruer jeg meg helt utrolig til å slutte.. Men over til noe litt annet, i går kom en pakke jeg hadde bestilt fra Coverbrands. Jeg hadde egentlig bestilt to saker, men den andre var det tomt for på lageret, så den sendes senere, men det første som kom er jeg helt stoka på. Det var en av Stila sine stay all day liquid lipstick, og det var i fargen “Amore”, og den er såå fin! Jeg har brukt den så mye, og er forelsket! 

(Q) Hva synes dere om fargen?
(Q) Har dere testet ut disse før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg